2.12.09

Ett tag sen sist men det går lite från och till hur jag känner för bloggandet, som ni kanske märker. Har ingen lust att skriva inlägg om jag inte har något att skriva om. Dock har jag faktist inte mycket att skriva om nu heller men kände att det var dags för en liten updatering. Ni måste ju få veta att jag lever iallafall ^^

Jag har dragit igång på jobbet igen och fy fan vad det är svårt! haha vi har ju bytt från eon till tele2. Så jag har helt nya produkter att lära mig och det är ett par stycken! Till skillnad från eon där det bara var EN produkt.
Det är iallafall roligare med tele2. Inte för att eon är dåligt utan att man får ett roligare bemötande av kunderna när vi snackar telefoni och bredband ^^
Jag trodde att folk skulle vara helt ointresserade och trötta på tjatet om telefoni o internet men där hade jag fel. Tack för det : )

Något annat som har hänt? Njae, det är december. Kallt som FAN var det idag så det blir att dra på sig dubbelt så mkt kläder imorrn + mössa! Det är ett måste nu, jag har dragit mig lite för att använda den så tidigt men nu är det fasen dags. Uuuusch för kylan!

Nej, nu blir det för mycket text.
Så, godnatt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar