26.11.09

Imorgon börjar mitt liv igen ^^

Jag ska få träffa min älskling och spendera större delen av helgen med honom. Ska bli sjukt mysigt eftersom vi inte träffats på över en vecka. På lördag tänkte jag även släpa med Bella på stan så att vi kan börja julhandla lite smått :) En lugn helg får det bli så att jag orkar med jobbet nästa vecka. Längtar som tusan efter att få komma tillbaka! hahah

Jag kommer inte att få sjunga på söndag dock. Men det är lite självvalt också. Körledaren gav förfrågan om vi ville vara med och sjunga bakom Carola på hennes konsert. Alla medelålders kvinnor (tanter!) skrek i glädjerop "JAAAAAAAAAAAAAAAAA" min tanke:
"så fan heller!"
Finns det någon människa jag inte vill träffa så är det just Carola. Jag har sjungit på hennes julkonsert förut och tänker inte göra det igen, jag HATAR hennes gnälliga röst, den är inte ens fin! Hon gör bara till den och jag tål inte riktigt hennes "urgulliga" beteende heller. Allt är så påklistrat att det bara skriker FEJK om henne.
I
allafall, majoriteten av körtanterna ville vara med så dom ska sjunga där på söndag (inklusive min mamma). Alltså blir det ingen vanlig övning.
Jag var inte med i söndags heller så det är ganska tråkigt att inte få sjunga.

Men å andra sidan får jag mysa med min pojkvän istället för att lyssna på gnäll-Carola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar