19.8.09

Trååk

Hej!
Det har bara gått två dagar sen de flesta började skolan men jag känner mig redan rastlös. Jag inser mer och mer att JAG HAR INTE ETT SKIT ATT GÖRA om dagarna. Jag menar, verkligen inte. Och det har bara gått 2 dagar. Undra vad som händer om jag inte har jobb om en månad ^^ Men men, det löser sig nog ;) Man kan ju iallafall ha inställningen

Idag har jag iallafall inte bara suttit hemma och degat utan jag vaknade klockan nio och cyklade sen till pappa för att hämta min plånbok, sen tillbaka hem för att duscha och göra mig iordning och åka ner till stan för att möta upp älskling :) Jag köpte en plånbok jag spanat in ett tag, den på bilden.
Satt och fika ett tag o sen skulle han hem o fixa med sin bil. Boooring ;)
Så nu sitter jag här igen och gör ingenting. Kanske går in till ica och köper nåt gott, dagens höjdpunkt haha
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar