18.8.09

Bildbomb

Hej
Kom nyss hem från stan :) Jag Lina och Bella hamnade på Cioccolata och stannade där i tre timmar. Finns mycket att prata om när man inte setts speciellt mycket senaste tiden!

Jag satt och funderade lite förut under dagen.. Vad händer nu liksom? Linus och alla andra (känns det som) går i skolan och jag sitter hemma och gör inte ett skit! Jag känner mig otroligt misslyckad men jag menar, vad ska jag göra åt saken? jag kan inte rå för att jag tagit studenten just i år och att det inte finns några jobb tillgängliga. Eller att det är 10 000 andra människor som söker samma jobb som jag. Men som sagt så söker jag iallafall, jag tänker inte ge upp än! Nångång måste det ju vara någon som fastnar för just mitt CV ^^
Nu gäller det att hålla sig sysselsatt och jag är glad att jag har mina kompisar som är minst lika arbetslösa som jag, även om det är tråkigt för dom. Och jag skulle självklart bli glad om dom fick jobb :)

Nej nu ska jag inte snacka skit längre utan sova i min nybäddade säng<3 Här kommer en bildbomb från i fredags då Carro Vickan och jag drack lite vin :)

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar