22.12.09

got2b !

Vi har fortfarande inte kommit iväg haha men jag är inte förvånad. Klart att det tar tid innan familjen Jonsson kommer iväg ^^
Sitter just nu och lyssnar på musik, hittade låtar jag inte hört förut. Alltid kul! Jag var förresten på stan förut, fyyyy faaen! Det var folk ÖVERALLT usch, inte min smak. Jag var mer stressad än någonsin och ville därifrån. Tur att jag hittade det jag sökte och kunde åka därifrån.


Måste förövrigt tipsa om denna lotion för håret, jag fick tipset av en jobbarkompis och har använt den nu ikväll, det blev skillnad på mitt hår direkt! Jag har ju äckligt slitet hår just nu så jag ska klippa mig snarast möjligt men medan jag väntar tänkte jag att det är bra o använda något som skyddar undertiden. Lotionen funkar inte bara bra utan den luktar lovely också. Så ett tips för er som bryr sig om sitt hår !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar