23.11.09



Nu när jag är sjuk och inte får röra mig så mycket har jag faktist börjat läsa lite. Jo tänka sig, teven är inte så jätteintressant 24/7 haha.

Jag ville ha nåt lätt och enkelt att läsa så det fick bli en gammal favorit, Martina Haags klassiker. Hemma hos Martina. Tror det är fjärde gången jag läser boken men den är lika underbar varje gång. Hon har skrivit fler böcker men jag har bara läst två, Hemma hos Martina och Underbar och älskad av alla. Jag rekomenderar böckerna starkt! Passar perfekt om man vill ha något lättsamt och undehållande. Jag skrattar genom varje kapitel, även om jag vet vad som händer haha. Hon skriver så bra och jag älskar författare som kan driva med sig själva.

Min poäng med inlägget är iallafall, läs böckerna. Om du redan gjort det, läs igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar