15.11.09

Det är när jag inte sjunger regelbundet längre som jag inser hur mycket jag älskar det. Jag kommer alltid vilja sjunga så ska jag hitta ett sätt att få göra det jag tycker om.
Jag och mamma ska snart iväg och sjunga, julkonsert i december. Det kommer att bli så otroligt kul! Är det något jag gillar så är det julkonserter.

En annan grej jag insett är att jag borde lyssna på musik oftare. När jag sitter på bussen, när jag går ut och går, när jag tränar osv. Hur töntigt det än låter så blir jag alltid på bra humör när jag lyssnar på musik. Det kan vara precis vilken låt som helst.
Ni kanske fattar vad jag menar. Man sitter på bussen o kollar på alla möjliga människor samtidigt som man har en rolig låt i öronen. Det blir liksom en helt annan känsla och allt verkar så mycket enklare.
Flummigt inlägg men ville skriva det.
Börja lyssna mer på musik när ni sitter på tex bussen, så förstår ni vad jag menar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar