25.10.09

Linus ville att jag skulle skriva hur mycket jag älskar honom men det är lite svårt att sätta ord på så vi får skippa det.
Idag har vi iallafall vart och tränat i simhallen, sen badade vi men det var så sjukt mycket människor där så det blev inte så mycket med det. Kom också underfund med att simhallen är otroligt ohygienisk!
Linus störde sig även på alla bögar som kollade efter honom hahahaha. Jag vet inte hur seriöst han menade det men kul lät det iallafall.

Imorrn är det jobb! Alla andra har höstlov men det betyder ju good for mee, eftersom fler folk är hemma då. Dock är det ju antagligen bara barn men det funkar det med haha.
Nej men den här veckan ska jag banne mig slå mitt mål! Det blev ju lite sissodär förra veckan med tanke på att jag var lite sjuk o så.
Annars är det inte mycket som händer, var hos Lina igår, jag o bella. Vi hade det mys med hembakad pizza, chips, godis och film. Jag får planera min tid rätt väl nu med tanke på arbetstiderna, det är ju bara helger jag har ledigt. Då gäller det att planera lagom med tid åt pojkvän, vänner och familj. Men det jämnar nog ut sig rätt väl!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar