14.10.09

let the music play, you won't get away

Jag bjuder på bilden för att min älskling är så mysig!
Hej!
Nu är jag hemma efter ännu en jobbdag. Dock börjar jag ute på fält, som dom säger, imorrn :) Så då börjar kassan klirra ;) hihi
Nej men jobbet känns sjukt bra! Är så otroligt nöjd, än sålänge. Sen vet jag ju fortfarande inte om jobbet i sig är något för mig men det visar sig.
Det jag gör just nu är att försöka få in faktan i hjärnan så att man inte står där helt tom i huvet imorrn om kunden skulle fråga något haha.
Min ledare kommer ju att stå bakom mig hela dagen så jag kastas inte ut i det okända helt själv!
Något annat som känns sjukt skönt är ju även att efter dom här utbildningarna är jag färdigutbildad säljare. Niicee!
Efter jobbet mötte jag iallafall upp Emy och åt lite lunch. Kul att träffa henne igen. Måste ju passa på när hon fortfarande befinner sig i Sverige.
Nu sitter jag hemma och väntar på att älsklingen ska komma och mysa med mig :)
Han har sovmorgon imorrn så vi kan för en gångs skull gå upp samtidigt.
Nej, nu ska jag läsa vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar