22.9.09

Good mornin'

Ja, morgon kan man ju lugnt säga. Hade egentligen velat sova nån timma till men det är svårt när det är ljust i rummet och man redan har ätit frukost.
Familjen väckte mig med skönsång i skalan underjorden.. ^^ När pappa o albin tar ton är det inte många som hör haha.
Jag fick iaf ett nytt gymkort och Albin köpte världens sötaste datamus till mig. Asskönt att slippa klicka på den här jäkla plattan, håller på att bli galen på den :PIdag tänkte jag faktist städa, yep. När jag för en gångs skull känner för att städa, då är det på min födelsedag när man ska slippa göra nåt alls ^^
Ska iaf inte vara här så överdrivet länge för sen måste jag till mamma och laga mat åt tjejorna.
Jag hoppas även på att få träffa min älskling en snabbis idag :) Känner för det..
Jag kom att tänka på att nu är jag en utav dom där coola 19åringarna. Haha men i alla ungdomsböcker så var det nån som hade en tuff syrra eller cool brorsa och dom var alltid 19. Så när jag läste dom böckerna tänkte jag att när jag är 19, då är jag stor..
Typiska tankar som 14åring ?
Nej men annars är väl inte att vara 19 speciellt mycket mer än att slippa säga att man är 18..
Ha en bra morgon!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar