17.8.09

kvällsvanor

På tal om rutiner, såhär ser min pojkväns kvällsvanor ut, man lär sig något nytt varje dag

' LiNuS säger (22:50):
segar runt på nätet, vilket är bara ca 5 olika sidor, som jag oxå har vart på ungefär 15 ggånger var. samt inser hur tråkigt det är att sitta här idag igen då jag verken har musik eller tv på som kan höja stämningen. Så drf sitter jag o spelar som vanligt med fingrarna på min musdosa samtidigt som jag tittar igenom alla sidor en gång till 16'e gången gillt. och så fortsätter kvällen tills linus inser att det inte kan bli mkt mer tråkigare så då lägger han sig i sängen o tittar på tv tills han inser att det inte heller där finns nått vettigt att se på. Så då släcker han lampan o försöker sova vilket han själv vet inte kmr gå förens om ca 25 min så drf ligger han o fundera på sitt liv o alla framtidsplaner han har i lilla skalleper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar