15.8.09

I want to break free

Tjoo!
Jag har precis avslutat ett låångt telefonsamtal med Bella :) Kul att prata "ikapp" sen vi inte sets på tre veckor typ..
Idag har jag inte gjort mycket alls! Vaknade hos Carro och vi åt frukost o gjorde oss iordning o sen gick vi upp till stan, sökte lite jobb och träffade Linus. Hann även förbi ur&penn där Anna stod och jobbade :)
Ja, intresseklubben antecknar.

Gårkvällen var jättemysig och rolig! Var ju hos Carro och drack vin med Vickan, snackade skit och dansade. Lyckad kväll helt enkelt. Bilder kommer så fort jag fått dom!

Ikväll händer inte mycket förutom att mysa med Liinus.. när han kommer hem från gymmet vill säga ;)
Tänkte bjuda på lite musik tänkte jag, eller inget nytt men kunde vara kul tänkte jag :)
PUSS

I want to break free - Queen


För att den är så otroligt sexig! ;)

I'm just a kid - Simple Plan


För att den är rolig :)

Basket Case - Green Day


För att jag älskade Green Day när jag var yngre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar