31.7.09

uppdatering

Jag har inte orkat skriva på läänge men det är väl inte så många som läser så det spelar väl egentligen inte så stor roll ;)

I måndags var vi i Vadstena på måndagsklubben men det blev en sådär kväll. Den började bra och Alexandra och jag hittade en del människor att skratta åt, tydligen var det mycket bråk men det la vi inte märke till. Bara otroligt fulla människor, så till Vadstena åker jag inte igen om jag ska festa, bara massa lantisar som skriker efter bråk.

I tisdags var jag och Linus sjukt sega men jag lyckades orka mig upp för en tur ner till stan och möta Carro. Vi bestämde oss för att båda skaffa p-stav efter ett besök på UM och även bli lite hurtiga och börja träna. Antagligen på squashcenter som det heter, men utbudet var inte speciellt stort så vi får se vad som händer.
Resten av dom här dagarna har det inte hänt så mycket mer än att jag klippt gräset på pappas jobb och vart i Ljungsbro hos Bella. Jo jag han bli magsjuk med men det varade inte så länge tack och lov!
Jaja, nu ska jag försöka få liv i Linus som spelar the sims på playstation den tönten ;)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar