5.6.09

Tio månader med älsk "idag" <3<3<3

Det blir en tidig dag imorrn! Ska ner på stan med Vickan för att kolla lite inför balen (bättre sent än aldrig) vid 11.00 redan, kände att ju tidigare desto bättre så man slipper stressa hem för att sen åka till balträningen. Ytterligare fem timmar..yey. Börjar bli lite smått nervös nu men är samtidigt vääldigt förväntansfull! Ska bli grymt kul!
Åkte ner på stan en stund nu ikväll med Vicks för att ta en fika, bättre än att sitta hemma o dega. Kul att få prata ikapp lite :)

Igår var jag i Ljungsbro hos Alexandra med Malin, Bella och Jonna. Grymt mysig kväll även om jag inte var så pepp i slutet, men jag hade mina skäl tyvärr.

Nej, nu ska jag sova! Måste ju få alla mina timmars sömn <3
Saknar min mysiga pojkvän, tomt i sängen!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar