31.5.09

Kände för att byta sida på hela bloggen. Var tvungen att ändra färgerna då så bloggen ser kanske inte riktigt helt okej ut, men det ändras med tiden :)

Idag har dagen varit lovely. Först balträning som var grymt varm! äckligt varm. Sen blev det att åka ut till Vikingstad för att sola ^^ har suttit ute tills nu. Fy fasen vad seg man är, det tar på kroppen att vara ute i solen. Men jag älskar vädret!
Just nu är jag otroligt uttråkad eftersom Linus har delat ut reklam hela dagen och har typ hälften kvar. tummen upp!
I veckan sen vet jag inte vad som händer, har ju ingen skola. Får bli att umgås med kompisarna innan alla försvinner efter studenten! Helt sjukt hur mycket man kommer tappa kontakten, även fast att man säger att man inte ska det.

Nej, nu ska jag nog sätta på teven och kanske sova en stund och jag vet att man definitivt inte kan göra det när det är stekande sol ute men skitsamma. Jag har solat tillräckligt för idag.
(jag lovar att det kommer börja regna imorrn bara för att jag dissar solen)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar