26.4.09

Söndag segdag/pluggdag

Ja, fest i fredags. Det var kul men kanske lite väl, behöver ju inte gå in på detaljer men mitt minne under kvällen är som stora svarta hål. Men jag hade iallafall kul :)
Jag har fått sota för fredan hela helgen men så kan det vara.

Igår åkte jag och älskling ut till hans kompisar på landet (långt åt helvete) och grillade. Mysig kväll :) Idag har vi inte gjort nånting och jag borde plugga men det suger och jag fattar ingenting så får se hur det blir med det.
Annars rullar livet på som vanligt och studenten är sjukt nära! wohoo, frågan är bara hur mina betyg blir. Bäst att gå upp och prata med syv. Det blir nog bra.
Snart är det Estland med :D Det ska bli grymt kul, även att jag kanske inte kommer överrens med tjejerna i kören, de är ju trotsallt otroligt mycket yngre. Men jag är glad att få se ställen man inte brukar åka till så :)
Men nu borde jag sätta mig och plugga
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar