29.4.09

Lyckat :)

Jag skrev naturkunskapsprovet idag, vilket jag hade ångest inför men tro det eller ej, det gick bra! Dock vågar jag inte riktigt säga det högt för då lär jag få ett stort IG.
Men skulle jag få det förstår jag inte bedömningen för jag svarade på det mesta :) Det kändes okej verkligen! SKÖNT!

Som jag skrev förut blev jag påmind om att jag har två prov imorrn. Jippie, grejen är ju att jag har skrivit upp det i almenackan, men när använder jag den ? Aldrig, fram till idag då jag insåg hur mycket jag behöver den ^^
Men har pluggat nu på religionen iallafall och ärligt så bryr jag mig inte så mycket om hur det går, eller jo men jag kan inte få in mer fakta. Jag har många åsikter osv men faktan är väl sådär. Det kommer alltså vara en fakta del och en essä del.

Imorrn är det valborg och Malin har dratt ihop största gänget! 30-40 pers! Shiiit vad kul ;D Korpvallarna är stället än sålänge. Tummen upp
Tänkte grilla men vi får se hur det blir med den saken ^^ Tusen engångsgrillar är ju inte det roligaste kanske haha.
Relativt nykter kväll blir det iallafall, skönt. Jag känner att jag har festat färdigt på ett tag framöver ^^
Men nu tänker jag se på Greys Anatomy så jag tänker inte skriva mer!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar