2.4.09

Kärlek<3

Underbar, underbar dag!
Under mitt hål gick jag ner till stan i det sjukt sköna vädret. Fixade busskort och fick mina glasögon lagade :) Najs, så nu kan jag se på teve igen utan att huvudet sprängs i bitar.
Vi fick även lära oss om Cv och Personliga brev idag på svenskan av Nisse på Manpower. Hahah nej han hette inte Nisse ;) Men det var givande faktist, så jag ändrade lite på mitt Cv och nu har jag skrivit ut det och det är klart för utdelning :D

Efter skolan fick jag träffa en mysig älskling, vi åt på Bosses och gick lite på stan. Sen bestämde vi lite spontant att jag skulle sova hos honom så det blev att åka hem till mig och hämta lite grejer. Och nu sitter jag här i Vikingstad och jag bara älskar VÅR! <3
Nu ska jag äta upp min choklad ;)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar