6.4.09

You know I need you, I never let you go

Det blev en mysig kväll med grillning, ljus, täcken och söta vänner, plus en pinkig kusin. Ne jag skoja. Kusinen var där men hon är inte pinkig, vad nu det betyder :)
Vi satt och prata o myste.
På dan hann jag med lite solning, men med mitt tålamod så förstår ni kanske att jag inte satt spec länge. Läste lite och sånt. Sen blev det att åka hem till pappa för att träffa människorna.

Från Alice mobil spelades den här låten och jag fick flashbacks.. mums på billie the vision


Jag tror det blir att ta upp den musiken igen, jag älskar stilen och texterna är med sjukt bra :)


Men nu funderar jag på att sova, ska till Norrköping imorrn vid lunch. Skinnjackan är nedlagd men jag sörjer inte för det, blir att satsa på solglasögon istället :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar