21.3.09

Varför blogga?

Jag tycker inte att blogga är fel, okej att hälften av befolkningen har blogg och allas lär inte läsas. Men jag tycker det är skönt att få skriva av mig. Även om nån läser eller inte. Ibland kan jag tycka att jag är ganska jobbig som bara skriver om vad jag gör om dagarna men man måste ju inte skriva seriösa inlägg hela tiden heller, så mycket tankar har jag inte, eller iaf har jag inte orden till det.

Jag tycker det är otroligt roligt att läsa andras bloggar med, men bara människor jag vet vilka de är. Jag är faktist inte så intresserad av att läsa okända människors bloggar. Det kanske är en smaksak, jag vet ju inte vad andra tycker. Men jag menar hur intressant är det att läsa om någons liv när man inte vet vem eller vad de skriver om. Nej, det är inget för mig. Men eftersom jag tycker om att lägga mig i andras liv och tankar är det kul att läsa mina vänners och andra igenkända personers bloggar :) Och ibland slänger ju de flesta in en hel del intressanta och givande inlägg med.

Så vem vet, man kanske kan lära sig något av att läsa någons blogg.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar